اما ما در این مقاله روشهایی ساده و بدون سرمایه گذاری و اتلاف وقت و انرژی را به شما اموزش خواهیم داد. اهمیت سئو وبسایت گوگل همواره بر روی بک لینک متمرکز است اگر سایت شما دارای چند لینک با کیفیت باشد این به تنهایی می تواند تا حد قابل قبولی به محبوبیت سایت شما کمک کند و رتبه ی شما در نتایج گوگل بهتر شود.

 از روشهای گرفتن بک لینک می توان به پست مهمان و نوشتن محتوا در سایت خودمان می توان اشاره کرد و تاثیر فوق العاده ای در حرفه ی بازاریابی محتوا دارد.اما گاهی اوقات نیاز میشه که با طرف مقابل ارتباط برقرار کنیم در نتیجه این کار به مراتب آسان تر از گرفتن بک لینک با نوشتن محتوا می باشد.

بک لینک چیست؟

اول تعریفی خلاصه از بک لینک داشته باشیم; به لینکهایی که از سایتهای دیگر به سایت ما داده می شود بک لینک می گویند هر چه سایت های لینک دهنده از اعتبار بالایی برخوردار باشند و تعداد لینک های با کیفیت داده شده به سایت ما بیشتر باشد سایت ما در نتایج رتبه ی بهتری خواهیم گرفت.

 

۱-دایرکتوری :

اما یکی از راحت ترین راه های کسب بک لینک که امروزه خیلی از افراد و صاحبان سایت ها به ان اهمیت نمی دهند و به راحتی از ان رد می شوند ثبت سایت در دایرکتوری های معروف با اعتبار بالا بصورت رایگان می باشد.

 

هر چه اعتبار وبسایت بالاتر باشد بک لینک ما با کیفیت تر خواهد بود و باید لینک خود را به درستی در گروه مربوط به کسب و کار خود ثبت کنیم تا احتمال ورود کاربران و نرخ تبدیل بازدید شما بهبود پیدا کند.

 

در اینجا چند دایرکتوری محبوب و دارای اعتبار بالا را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بک لینک های با کیفیت بگیرید.

 

دایرکتوری scrubtheweb

دایرکتوری directoryworld

دایرکتوری somuch

دایرکتوری jayde

۲- روابط:

شما به راحتی می توانید با ایجاد روابط در دنیای کسب و کار خود لینک های با کیفیتی بگیرید برای مثال اگر شما یک شرکت خدمات انجام کارهای منزل هستید می توانید شرکای خود را که در زمینه ی مواد شوینده و از این قبیل فعالیت دارد ارتباط برقرار کرده و درخواست درج لینک خود در سایت انها و بالعکس را بدهید مطمئنا شریک شما از این پیشنهاد خوشحال خواهد شد و مثل اب خوردن بک لینک با کیفیتی را برای خود ایجاد کرده اید.

 

۳-انجمن ها:

یکی دیگر از وبسایت های مهمی که امروزه بسیار هم زیادشده انجمن ها هست که محیطی متشکل از اجتماع کاربران فراوانی است که علاقه مند به بحث و گفتگو در موضوعات مختلف می باشند شما با جستجوی نام انجمن در موتور جستجوی گوگل تعداد بسیار زیادی انجمن را به شما نشان می دهد برترین های نتایج را انتخاب و در انها ثبت نام کنید

 

و بعد از ثبت نام لینک سایت خود را در قسمت امضای کاربر قرار دهید و حالا شما بک لینک برای خود ساخته اید  اما سعی کنید در موضوع خودتون در انجمن به دیگران کمک کنید و پاسخگوی سوالات انها باشید چون این کار میتونه کاربران را برای ورود به سایت شما ترغیب کند.

 

۴-نظرات:

حتما وقتی در سایت های مختلف چرخی می زنید و مقالات مورد علاقه ی خود را مطالعه می کنید در اخر همان مقاله قسمتی برای ثبت نظرات کاربران قرار داده شده است این یک فرصت عالی برای دریافت بک لینک می باشد سعی کنید وبلاگ های فعال ترجیحا در زمینه ی کاری خودتان را پیدا کنید البته اعتبار وبلاگ را هم مدنظر داشته باشید

 

و سپس به یکی از مقالات موجود در آن وبلاگ رفته و در قسمت نظرات نظر و لینک سایت خود را وارد کنید حتما سعی کنید نظرات شما طولانی (حداقل یک خط) باشد تا خیلی طبیعی به نظر برسد.

 

۵-اینفوگرافیک:

استفاده از تصاویر گرافیکی امروزه بسیار مهم شده و امری ضروری به حساب می اید اینفوگرافیک هم از خانواده تصاویر گرافیکی اما با این تفاوت که جزئیات بیشتری را به کاربر منتقل می کند اینفوگرافیک ها بیشتر با نمایش اطلاعات اما بصورت تصاویر با اعداد و ارقام  و توضیحات مختصر پیام موثرتری را به کاربر انتقال می دهد.

 

شما با استفاده از ابزارهای گرافیکی یا ابزارهای انلاین می توانید اینفوگرافیک های باکیفیت و جذابی درست کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که مطالب شما باید نظیر نداشته باشد و کاربر را ترغیب به خواندن کند

 

زمانی که شما اینفوگرافیک خود را ساختید باید لینک ادرس خود را در تصویر و هم در در بخش اطلاعات خود فایل ثبت کنید و با انتشار ان در شبکه های اجتماعی بعد از مدتی متوجه خواهید شد که چه بک لینک های با کیفیتی برای شما ایجاد شده است این روش را حتما به شما علاقه مندان کسب و کار انلاین پیشنهاد میکنم. 


وبلاگ آموزشی تفریحی لینک ,سایت ,دایرکتوری ,انجمن ,کیفیت ,اینفوگرافیک ,لینک سایت ,داشته باشید ,تصاویر گرافیکی ,امروزه بسیار ,باید لینک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

صاحبقران مشاوره و اجرای ایمنی اطفای حریق گرمایش برودت پارس اهنگ کردی وه لیکان دانلود سرا DigitalTrends