یکی از بزرگترین مزیت­‌های پذیرش بیت کوین ، ذات جهانی آن است. در هر جایی از دنیا باشید، تا وقتی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، می­‌توانید از بیت کوین استفاده کنید و پول ارسال یا دریافت نمایید. با وجود این، بعضی بخش‌­های دنیا به نسبت سایرین با کاربران بیت کوین سازگارترند.

 

هر شخصی که به دنبال راه‌اندازی کسب و کار بیت کوین است بالطبع از آن کشورهای نادری که عملا از استفاده بیت کوین را چه از طریق مقررات سنگین، مالیات سنگین، بانک­‌ها یا حتی ممنوعیت‌­های آشکار منع می­‌کنند، دوری می‌­کند.

 

خبر خوب این است که این کشورهای ناسازگار، نادر هستند. اکثر دولت­‌ها همچنان در حال تصمیم­گیری به منظور چگونه مواجه شدن با بیت کوین هستند و هنوز قانون تعیین کننده­ای تصویب نکرده‌­اند. رویکرد مرسوم دسته‌­بندی بیت کوین تحت یک دسته از پیش موجود است تا قوانین حاکم را بتوان برای آن اجرا کرد، که این موضوع معمولا در رابطه با مالیات است.

 

با این حال کشور‌های بخصوصی در حال تلاشی هماهنگ برای پذیرش بیت کوین هستند، زیرا می­‌دانند که بیت کوین می­‌تواند مزیتی بسیار بزرگ برای آینده اقتصادی آن‌ها باشد. با ترغیب کردن پذیرش بیت کوین و جذب شرکت­‌های بیت کوین، این کشورها به دنبال این هستند که خودشان را در نوآوری اقتصادی پیشرو باشند.

 

این مقاله بهترین کشورهای ممکن برای ایجاد یک کسب و کار ارز رمزپایه را بررسی می­‌کند.  نرخ مالیات روی بیت کوین و نگرش قانون‌گذاران و بانک­‌ها نسبت به آن را می­‌سنجیم. از آن‌جا که این مسائل در معرض تغییر قرار دارند، منابع به روز هستند.

 

کشورها از بهترین به بدترین، بر اساس پایین بودن مالیاتشان، سپس بر اساس وضوح قوانین، بر اساس دوستانه بودن بانک­‌ها و در نهایت این که آن کشور تا چه حد خوب و مناسب برای کسب و کار است، لیست شده­‌اند.

 

راهنمای مالیاتی: اگر به معاهدات مالی میان کشور خود و یکی از کشورهای بررسی شده در پایین علاقمندید، خلاصه مالیات جهان توسط PwC باید برایتان جالب باشد.

 

راهنمایی بانکداری: برای پیدا کردن بانک‌هایی در سرتاسر دنیا که توسط کاربران پذیرنده بیت کوین یا ضد ارز رمزپایه شناخته شده‌­اند، سایت Moon Banking را مشاهده کنید. تجربیات خود با بانک­‌ها را بنویسید تا سایت را بهبود بدهید.

لیست کشورها:

 

۱. مالت

 

۲. برمودا

 

۳. سوئیس

 

۴. جبل الطارق

 

۵. اسلوونی

 

۶. سنگاپور

 

۷. استونی

 

۸. گرجستان

 

۹. بلاروس

 

۱۰. هنگ کنگ

 

۱۱. ژاپن

 

۱۲. آلمان

 

۱. مالت

مالت جزیره­ای در جنوب اروپا با جمعیت حدودی ۴۵۰ هزار نفر است. با مساحت تنها ۳۱۶ متر مربع، مالت یکی از متراکم­‌ترین کشورهای دنیا از نظر جمعیت است. این کشور بخشی از منطقه یورو است و از یورو به عنوان ارز خود استفاده می­‌کند.

 

اقتصاد کشور از قدیم بر پایه مبادلات بندری بوده است. با این حال، اداره خدمات مالی مالت با موفقیت ثبت نام هواپیما و کشتی، مجوزات بانکی صدور کارت اعتباری، سازمان سرمایه و کسب و کارهای بازی را جذب کرده است. آینده­ای روشن در انتظار ارز دیجیتال در مالت است. Binance، بزرگترین مبادله حجمی ارز رمزپایه، اخیرا اعلام کرده است که ساختمان مرکزی‌­اش را به مالت منتقل خواهد کرد. علاوه بر این، کسب ست در مالت نیز به دلیل برنامه ست جهانی آن آسان است.

 

مالیات مالت برای پذیرش بیت کوین

سات NoMoreTax.eu مالت را به خاطر قوانین مطلوب و دقیقش به عنوان رهبر ارز رمزپایه اتحادیه اروپا توصیف می­کند.

 

مالت یکی از محدود کشورهای اتحادیه اروپا است که مالیات بر دارایی را تحمیل نمی­‌کند. مالیات کسب و کار برای ساکنین جهانی ۳۵% است.

 

با توجه به No More Tax، ساکنین خارجی ملزوم به تبعیت از مالیات بر درآمد مالتی برای درآمد بدست آمده در خارج از مالت نیستند، به شرطی که به یک حساب بانکی مالتی فرستاده نشود. اگر به مالت آورده شود، این درآمد بر اساس شرکت حقوقی واقع در مالت به نام Chetcuti Cauchi Advocates به اندازه ۱۵% مالیات می­‌خورد.

 

علاوه بر این، ساکنین خارجی مالت ملزوم به تبعیت از مالیات درآمد نسبت به هر گونه درآمدهای حاصل از منابع خارجی نیستند، حتی وقتی که این درآمدها را به یک حساب بانکی مالتی منتقل کنند. این سودهای حاصل از بازار سهام را شامل می­‌شود و باید درآمدهای ارز رمزپایه را هم دربرگیرد، حداقل تا وقتی که قوانین مشخصی تصویب شوند.

 

Finance Malta، یک سایت اطلاعاتی نیمه دولتی، گزارش داده است که تاکنون مالت قانونی برای مالیات ارز رمزپایه ندارد.

 

جایگاه دولت در رابطه با کسب و کارهای ارز رمزپایه

در فوریه ۲۰۱۸، دولت مالت اداره جدید نوآوری دیجیتال مالت (MDIA) را تاسیس کرد که یک چارچوب قانونی همه جانبه برای کسب و کارهای ارز رمزپایه فراهم می­‌کند. MDIA به دنبال این است که پلتفرم­‌های بلاکچین استفاده شده توسط کمپانی­‌ها را تصدیق کند. همچنین فرآیند تایید کاربران پلتفرم ارز رمزپایه و پذیرش بیت کوین را نیز بهبود خواهد بخشید.

 

نخست وزیر مالت از تکنولوژی بلاکچین و پذیرش بیت کوین استقبال کرده است، مخصوصا اشاره به هدف مالت برای تبدیل شدن به  پیشگامان جهانی در قانون‌گذاری کسب و کارهای بر پایه بلاک چین و قلمرو قدرت کیفیت و انتخاب برای شرکت­‌های تکنولوژی مالی برتر جهان است.

 

از ژانویه ۲۰۱۸، اداره خدمات مالی مالت در حال برنامه‌­ریزی برای ممکن کردن سرمایه‌گذاری قاعده‌­مند در ارزهای رمزپایه و عرضه اولیه سکهها (ICO) است.

 

اخیرا (آوریل ۲۰۱۸) وزیر اقتصاد مالت بیان کرده است که مالت آرزو دارد که به نام جزیره بلاک چین شناخته شود.

 

Finance Malta گزارش می‌­دهد که نخست وزیر مالت در پارلمان اروپا گفته است که دولت‌­های اتحادیه اروپا باید اهمیت بیشتری به تکنولوژی بلاک چین بدهند. نخست وزیر همچنین بیان کرد که رشد ارزهای رمزپایه را می‌­توان آرام کرد اما نمی‌­توان جلوی آن را گرفت.

 

بخش بانکی مالت چه دیدی به پذیرش بیت کوین دارد

از نوامبر ۲۰۱۷، قدیمی­‌ترین بانک مالت، بانک والتا، معاملات ارز رمزپایه را مسدود کرده است. دولت بیان کرده که این تاخیرات در بخش بانکی به هنگام تصویب قوانین رسمی خودبخود حل خواهد شد.

 

۲.  برمودا

برمودا جزیره­‌ی مدیترانه­‌ای کوچک با جمعیت حدودا ۶۵ هزار نفر است. مستعمره قدیمی بریتانیا است و بخشی از کشورهای مشترک المنافع باقی مانده است. برای ارز، از دلار برمودایی که ثابت نگه داشته شده با دلار آمریکا است استفاده می­‌کند. به واقع؛ دلار آمریکا نیز گاها در برمودا استفاده می‌­شود.

 

بسیاری از شرکت­‌های مالی از برمودا مدیریت می­‌کنند، مخصوصا در بخش بیمه، ۴ بانک بزرگ در آن جا واقع است. طبق گزارشات، برمودا بالاترین تولید ناخالص ملی در هر سرانه را دارد، و نرخ مالیات مطلوب و سبک زندگی جزیره‌­ای آن اشخاص و شرکت­‌های بزرگ با ارزش خالص بالا به جذب می‌­کند.

 

برمودا به عنوان جزیره مالیات مشهور است. هیچ‌­گونه مالیات ارزش افزوده، یا مالیات شرکت، درآمد، ثروت یا افزایش سرمایه ندارد. برمودا حداقل مالیات بر درآمد را دارد که حدود ۱۰% در بیشترین حد است، همچنین مالیات مصرفی بالا برای خدمات و کالاها. همچنین عوارض گمرکی سنگینی برای تمام واردات وجود دارد. پایتخت برمودا در صدر لیست هزینه زندگی قرار دارد.

 

گوگل یکی از معروف‌­ترین کمپانی‌­هایی است که از قوانین مالیات برمودا بهره می‌­برد. گوگل بیش از ۱۰ میلیون دلار به شرکت تابعه برمودای خود فرستاد. این جابه‌­جایی به شرکت اجازه داد که در سال ۲۰۱۱ حدود ۲میلیون دلار از پرداخت مالیات بکاهد.

 

پیش از ۱۵ هزار شرکت در برمودا ثبت شده است که هیچ حضور فیزیکی یا خدمه­‌ای در آن جا ندارند.

 

مالیات برمودا برای پذیرش بیت کوین

وبسایت دولت برمودا یک بیانیه رسمی از وزیر دارایی در رابطه با نوآوری ارز رمزپایه دولت، مطرح شده در نوامبر ۲۰۱۷ را به همراه دارد. خلاصه کلام این است که کشور به دنبال جذب کسب و کار ارز رمزپایه و پذیرش بیت کوین است اما در حال تصویب مقرراتی برای جلوگیری از ی است.

 

به دنبال تحقیقاتی در رابطه با ارز رمزپایه که در نوامبر ۲۰۱۷ آغاز شد، ناظر مالی برمودا، اداره پولی برمودا (BMA)، مقاله­‌ای درباره‌­ی قواعد کسب و کار ارز رمزپایه در آوریل ۲۰۱۸  مطرح کرد. این مقاله به عنوان عمل کسب و کار ارز رمزپایه شناخته می‌­شود.

 

برمودا به دنبال پیاده‌­سازی استانداردهایی برای ماقبله با پول­شویی و فراهم کردن چارچوبی منطقی و مناسب برای استارت­‌آپ­‌ها و کسب و کارهای ارز رمزپایه و پذیرش بیت کوین است. قوانین فوق­العاده نیستند اما مقصودشان پرورش دادن محیط عملکرد امن و قابل پیشبینی است.

 

ICO ها توجه بخصوصی دریافت خواهند کرد، ملزم به تاییدیه اختصاصی از وزیر دارایی پیش از مجاز بودن به عمل در برمودا، ثبت مشخصات هویت مشتری برای ICO‌ها الزامی خواهد بود.

 

بزرگترین کسب و کار ارز رمزپایه در ارتباط با برمودا، Binance است که در حال حاضر بیشترین حجم تراکنش‌­های ارز رمزپایه را داراست. مدیرعامل و موسس آن یک قولنامه از تفاهم‌ها با وزیر دارایی برمودا در آوریل ۲۰۱۸ امضا کرد. Binance تاکنون ۱۵ میلیون دلار در این جزیره سرمایه گذاری کرده است.

https://payment24.ir


وبلاگ آموزشی تفریحی مالت ,مالیات ,کوین ,رمزپایه ,برمودا ,پذیرش ,اتحادیه اروپا ,نخست وزیر ,برای پذیرش ,وزیر دارایی ,وزیر مالت ,حساب بانکی مالتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

www.carkala.com عشق ریاضی کرج درس دانلود برای شما مرجع هک فروت کرفت غرفه کریستال عکسهای بزرگان و ریش سفیدان دو طایفه کهرازهی و ریگی ارباب پوریا فایل